About Me

My photo
norashikin aly . nothing to observ about me . im the simplest girl . me is mohd ali + zainab daughter . thnkyouu . ((; have a nice dayy .

Monday 27 February 2012

good job TV3 !

assalammualaikum:)



entry kali neh about TV3 ! ini kerana aku skrg ni fans mereka :) haha ! 
neh semua gare-gare TV3 skrg menyiarkan drama-drama yg TERBAEK wokk !
nak dijadikan cte plak , aku tak penah miss plak kan cte-cte yg disiarkan :)
btw , congrats again ya TV3 ! anda berjaya menaikkan taraf TV3 der ~ ( bajet dorg bace laa sgt kn )

okay , ckop ! aku tulis entry neh bkn jerr nak say congrats kt TV3 neh tp nak post laa cite-cite ape yg membuatkan aku smpai mcm neh skali ngn TV3 neh :D :D

PERMULAAN yg aku mule terjebak :
xtually byk da drama-drama yg best sbelom ni , tp aku mule eksaited ngn TV3 neh since cite Tentang Dhia :) tahu tak ? alaa , cite yg penuh dramatik tu ! thu tak ? hmm .. okay okay , ni dia punye cover :) scroll kebwh lerr ..


haa ! tahu dah ? hehe ~ layan an cite ni ? meleleh airmata aku tgok cite neh :')
okay , sejak tu aku suke lak tgok cite-cite kt TV3 ni :)

NEXT !
cite Gemersik Kalbu :) alaa , yg AQASHA belakon tu ~ 
xtually mule-mule tu cm tak lyn cte ni , tp bile dpt thu AQASHA hero cite ni .. kompem laa aku tgok :D 
nak nak dia bole nyanyi lak lagu yg aneh-aneh :) 
''ingin ku geget-geget cuping telinga mu" hahahahaha ~! sumpah lagu ni UNIK doh !
neh dia nye cover lak :)


sweet kn !!!

okay NEXT !

now cite baru pulak , Atas Nama Cinta ~
cite baru lg , so aku tak pt nak describe lg :)
tp siyes aku suke tgok Amar Bahrin dlm ni , KACAK ohh ~
cm biase scroll kebwh lerr utk dia nye cover ~


mesti pelik kn ? manenye Amar Bahrin yg aku ckp td ? ..
huhu ~ xtually dia bkn hero dlm cite neh :) huhh , watak dia sementara jerr kott . 
so , kene laa tgok cite neh smpai abes kalo nak thu dia pegi mane kn :)
hehehe !

neway , cite-cite waktu ptg aku da tunjuk kn :)
skrg cite-cite utk waktu malam pulak :)
ni dia !

VANILLA COKLAT <3
cite neh paling shwyt aku penah tgok doh !
siyes ! dorg neh comel gilerr lah !
aku berani bet la ! mesti ramai yg nak jd mcm couple neh kn ?? 
haha ! termasuk aku lerr :D
MEREKA sgt COMEL !!!! tak caya ? tgok ni hahh !



kenape 2 ? 
sbb nak tunjuk salah stu adegan sweet dorang lahh :)
neh baru sket , byk lg xtualy :)
tp cm tak sesuai plak nak upload byk byk kt cneh :D
SO , tgok la cite neh okay !

dah dah ! 
next drama :)
neh cite jam 10 mlm ke ats pulak :D
BUNGA APRIL :) 
permulaan cite neh mmg syok , tp ending dia pulak yg tak syok :(
tiada HERO yg hidup dlm ini cite lorh ~
ni hahh cite dia :)


tak di nafikan pelakon cite neh cantik + kacak :)
ryte ?
huhu ~ adat lah kalo tgok cite sbb aktress dia cantik dan kaca :)

NEXT ~!

okay cite ni yg paling aku GILA okayy ! Pelangi Kasih :)
disebabkan ! BETO KUSYAIRI aku lahh ape lagi ??  hahaha ~
oh maigadddd ~ sumpah aku tgok cite neh sbb ade dia laa :D
serta NABILA HUDA jugerr :) she's so adorable !
haha ! okay lets see my BETO <3 <3



hoho ~ kenape utk cite beh akku upload 2 lak picca :)
hikhokhikhok , neh kerana cite nehh takde cover yg ade pic pic aktress dia :/
so , aku upload la lg stu picca yg menanpak kn abg BETO aku :D 
HAHAHA ~

DONE :)
drama - drama TV3 :)
BEST kan ?
hahh ! kan aku dah ckp td :D
tp utk pengetahuan korg ! 
bkn cite-cite neh jerr best , tp lagu-lagu TEMA cite ni pon bole thn gak ohh !
haha ! mmg tak laa kn aku nk upload lagu - lagu lak , letih ngekk ~
nak thu tgok youtube sudaa :0

sokay laa ~
ketemu lg ! BYE ~

No comments:

Post a Comment