About Me

My photo
norashikin aly . nothing to observ about me . im the simplest girl . me is mohd ali + zainab daughter . thnkyouu . ((; have a nice dayy .

Monday 28 November 2011

si keciQ family and people dat was IMPORTANT for me ya !

okayy there ! post yg lps aku ta dpt na upload picca ~ ( atas kesulitan yg ta dpt dielakkn ) hee , tp aryneh aku da berjaye upload . HAHA .. bangge lebih lak kn :"> tape tape .. blog aku , kesah plak kn . hihihi ~ then neh lahh MEREKA MEREKA yg aku chenta sgtt nehh .


having a LOTS love with uolls !
love dis so muchxx !
family foster di KAMPUNG ! iloveyouolls <3
even ta berape nmpk MEREKA MEREKA :)
someONE the only ONE the best i ever HAD !
ya ! my NEW family :) loveyouguys byk byk !
siyez LOVE THEM over limit ~
ini manusia paling PENTING ! uolls a great FRIENDS + FAMILY + GF + BF ! and sayang  aku ta penah  kurang  pon utk korg okayy ! korg MORE THAN everything :")

sumpah syg korg dohh !
dua psgn yg PERLU ade ngan me okayy !
gadis gadis BARU meningkat umurnya :)
MR.D saya , and he make me feel MELTING  yaw .

ahhh ! sandaran aty youu !

dahh dahh , ckop ckop :) over GEDIK plak aku nehh .. btwy sumpah aku taleh ilang korg ! ( tu jerr na ckp )

No comments:

Post a Comment