About Me

My photo
norashikin aly . nothing to observ about me . im the simplest girl . me is mohd ali + zainab daughter . thnkyouu . ((; have a nice dayy .

Saturday 9 April 2011

ckyn story ~


haihh .. cm lme lax ta menaep kt papan kekunci neh . huhh .. skrg na mulea da .. taraa !! haha . then aryneh aku na story psl aku yerr . seperty post sbelom neh aku adea ckp na ctea bout aku an . dan aku ta mungkiri nyerr ..
oke  .. firstly . nmea aku siti  norashikin bt mohd ali . (org ckp ta elok tulis nmea kite nan pen mrh an . tp aku ta tulis , aku taep jerr . so tapea an) hee ~ rseanyerr aku tatoe a na citea psl diry aku neh . tp tapea laa . jnjy korg da tow nme penoh aku tue da ckop ehh :) 


*btwy : aku adea 6 org adek badek , dan aku yg terakhir :)
          : aku adea 5 org sahabat (erti kate kami cha <3) dan aku yg paling keciq :)
          : aku adea family foster , (diTGANU) dan aku sygg mereka <3
          : DAN aku adea sorg chenta aty , dan semesty nyerr aku chenta dye <3 <3


haha ;) neh jerr laa yg dpt aku bgtoe .. utk mklumat lnjut . silea ke bwh :)


cak !! neh laa aku :)
zmn mude :) mhu ke tusyen :)
terserlah kehitaman dan kegelapan wajah ku :(
merenggg :)
wahh ~ bosan laa neh gaya nyerr ..
haha .. boolat nyerr nte ini minah an :)
snap by SHAM .. :)
inilah .. <3
bsame abg ipar ku .. HAHA
amcm ?? adea braneh ?
wajah stress awk nmpk sgtt tue ~
hehee .. tow pon takott :)
kami dan our child . HAHA ..
iloveyousmile~

hee~ ini sja lerr ya . nty kitea smbong2 lg ehh :) daa ~



No comments:

Post a Comment