About Me

My photo
norashikin aly . nothing to observ about me . im the simplest girl . me is mohd ali + zainab daughter . thnkyouu . ((; have a nice dayy .

Thursday 24 March 2011

sesi pkenalan aku dan org sekeliling ~


oke .. na mule dri lesboo2 aku .  xtually dorg neh tadea a penting sgtt pon dlm life aku neh .. tp sbb an aku mmg hampir sparuh remaja asyek nan dorg jea . so dorg neh kne laa jd org  penting aku .. haihh . ta yah a aku na sebot nme dorg neh sorg2 .. serabot jerr :)


                                     


 ehehh .. chenta aty neh . HAHA .. konon . dye neh pon sparoh pntg dlm life aku . tadea dye .. haiyaa . kelam kabot sume .. *merangkap pesonal acc aku laa :) chop2 .. nty kompius lax an yg mne satu .. hehe . yg ade janggott sejempot tu lerr .. [bak kate dye cm farid kamel] cehh . prasan jea .. pdhal farid bean . oppps .. tshahul .. jgn mara yerr che dean . 







hahhh .. yg neh hero malaya ...weekkx :P kmbang si adaa tu nty .. mklom laa org nga bunge2 chenta . huhu ..oke2 ..bbalik pde dorg neh . mgkin dorg neh dikategorykn jugax laa .. tp bkn org penting aku .. org penting kami ber6 . huh .. sbbnyerr . bile na outing jerr .. antare2 mereka neh lerr yg sudi join kami . dan mnerime kami seadanyerr . hohoo .. oke laa tue an . bkn sng org na lpk nan kitorg . HAHAHA .. bajet jea minah neh an .

    

*oke laa .. neh utk sesi ini ya ~

No comments:

Post a Comment